Model SHARK II je nejmodernější drtič na trhu. V tomto stroji se skloubily výhody SHARK I a těžkých drtících kladiv. Tento stroj byl vyvinut dle nejmodernějších požadavků na drcení organické hmoty a dřevního odpadu i ve větších průměrech. Díky tomu má "nekonečnou vkládací stůl", plný vkládací dopravník, plynulou změnu rychlosti jak vkládacího dopravníku, tak nezávisle také vkládacího válce. Největší výšku vkládacího otvoru ve své třídě, celých 900 mm. Moderní robustní rotor vybavený 16 nebo 32 ks kladiv o hmotnosti cca 23 kg je navíc vybaven 12 kusy škrabek. Díky této konfiguraci je stroj schopen drtit opravdu jakýkoliv materiál.
Stroj je vybaven motorem MAN D2676 LE v provedení s 480 nebo 520 koňmi výkonu. Jde o moderní řadový šestiválec o objemu 12,4 l, splňující emisní Euronormu IV. Motor má ve standardu dva programy provozu stroje
- standardní režim s plným výkonem
- Eco režim pro maximální úsporu paliva např. při drcení palet.
Náhon rotoru je zajištěn pomocí dvou klínových řemenů s celkovou délkou do 2,5 m. Díky umístění motoru nad rotorem nedochází k znečištění řemenů. Sepnutí náhonu je prováděno automaticky, pro spuštění celého stroje je zapotřebí zmáčknout pouze jedno tlačítko.
Velkou výhodou je možnost kompletního uzavření drtící komory pomoci hydraulicky nastavitelného proti ostří a kalibračního síta. Jak proti ostří, tak síto je možné plynule nastavit i v průběhu práce. To umožňuje obsluze přesně nastavit velikost výsledné drtě dle následného využití. Samozřejmostí je možnost výměny sít od velikosti oka 40x40mm po 500x500mm, tuto výměnu zvládne bez problému jeden pracovník obsluhy během 10 min.
Drtič Shark I má oproti konkurenci velkou výhodu ve vysoké dopravní cestě pod rotorem. To umožňuje zpracovávat i houževnatý "zelený" materiál jako jsou tůje nebo balíky slámy, bez rizika ucpávání.
Možnost vybavení stroje dopravníkem s vynášecí výškou 4,5m umožňuje dopravit drcený materiál přímo do kamionu nebo kontejnerového nosiče bez zbytečného překládání.
SHARK I je standardně dodávaný na 2 nápravovém podvozku, který má hlavní výhodu ve snadné manipulaci. Stejně tak je možné stroj dodat na pásovém podvozku. Nebo na přání i na 3 nápravovém.